Les estrenes del SX3: 'Fang' i 'Els secrets de Gaudí'
L'octubre arriba al Super3 amb dues superestrenes: la quarta temporada del concurs 'Fang', carregat de novetats, i un nou programa dedicat al geni del Modernisme, Antoni Gaudí
L'1 d'octubre s'estrena la quarta temporada de 'Fang', el concurs escolar més esbojarrat. Una de les grans novetats és que l'acció es trasllada a un plató. Allà, un tauler decidirà quin joc toca, i un dau podrà capgirar el resultat en l'últim moment. O sigui, que hi haurà emoció fins al final! El programa, a més a més, es fa gegant: passa de setze a setanta-dues escoles participants. Reunirà 1.800 nens i nenes de cinquè de primària que s'ho jugaran tot pel català! I també hi haurà molts més capítols: enlloc de vuit, en aquesta temporada n'hi haurà vint-i-dos. 'Fang' tindrà sis eliminatòries i una semifinal per trimestre. I el proper mes de maig, just abans d'acabar el curs, se celebrarà la gran final per conèixer l'equip guanyador.
La Shalana Rodríguez i el Marc Andreu us esperen amb noves proves físiques i lingüístiques, que faran que els concursants s'ho passin genial i demostrin que dominen el català. Au va, llanceu-vos al 'Fang' i no us perdeu cap capítol!
Un viatge màgic per l'univers de Gaudí
A partir del 17 d'octubre i coincidint amb la celebració de l'Any Gaudí, el Super3 us proposa un viatge per descobrir que l'arquitectura és un trencaclosques apassionant. La Zenebech Botí, una nena de quinze anys, farà un munt de preguntes a l'arquitecte Miquel del Pozo. Tot plegat us ajudarà a entendre per què el geni del Modernisme feia les coses com les feia. I és que, en l'obra de Gaudí, res és perquè sí: tot té una raó de ser! A través de la llum, l'aigua i la natura, el programa us revelarà els motius ocults que hi ha darrere d'edificis emblemàtics, i us donarà pistes boníssimes perquè munteu la vostra ruta cultural i en gaudiu. Segur que us quedareu de pedra! Esteu a punt per descobrir 'Els secrets de Gaudí'?
